Torsdag 5/11

Idag så skulle Anneli till Växjö tidigt så det blev ingen promenad. Men jag e glad endå. Jag tog en lungn morgon och lyssnade på P3 och så duschade jag innan jag skulle till jobbet. Man kan ju inte komma till jobbet och lukta illa. Sen när jag kom till jobbet och startade upp mailen så möttes jag av ett trevligt litet mail där en offert, som jag hade lagt förra veckan, låg för beställning. Så kl 08:02 hade mitt team redan nått upp till halva vår dagsbudget pluss att jag körde igenom min offert lista och så att jag hade några offerter som hade gått igenom.

Min förkylning verkar bli lite bättre för jag är inte så hostig som jag var igår. Skönt

Skall till hemvänsförådet i häsleholm idag och byta lite grejer. Sen är det bara att sätta sig och sy dit alla märken igen. Förhoppnings vis så skall jag gå på Skyddsvaktutbildning v47. om det fanns plats så är det nog inget problem.

Nu e det lunch!!

//
Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0