Krock!!!!!

Tjabba!!!

Idag så kom lönen men de pengarna gick snabbt iväg till olika håll. Men det blev lite över iallafall. Imorrse så var jag och anneli ute och traskade i 45 min innan jag åkte till jobbet. Passade på att stanna till vid affären så man kunde fylla på skafferiet på jobbet.
Man svälter ju nästan. Heheh eller inte.

Idag fyller min underbara mamma år och jag skall dit och grattulera henne efter att jag varit på spinning ikväll.

Fick reda på från min chef att han ville ha mig med på en mässa i mars och jag blev jätteglad. Det är bara det att det krockar med min utbildning med hemvärnet. Men jobbet går före en hobby. Det skall bli superkul att vara med hela veckan uppe i Älvsjö på NORDBYGG som mässan heter.

www.nordbygg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0