Helgen som var

Denna helg så var jag inte jätte aktiv utan försökte vila upp mig och förhoppningsvis bli kvitt min förkylning som var på väg. Men det sket sig. Imellanåt så kan jag knapt få ut ett ord ur käften. Det är inte så jätte praktiskt när man sitter i telefonen nästan 7 timmar om dagen.

På fredagen så slutade jag kl 12 så jag skulle hinna till k-stad och byta däcken på bilen, så nu har bilen bra sulor. Och sen så kom vi hem och då hade filip kommit och skulle se på film med oss. Men Anneli var hungrig så jag fick ställa mig och göra flygande Jakob. Mums!!

Sen blev dom självklart godissugna så det fick bli en runda ner till ICA. När jag skulle låna en film så hade de fel på systemet så jag köpte "Änglar och Demoner" och en jätte fin Orkidé. Efter ca 20 min in i filmen så började Anneli slumra till och sov sen genom hela filmen.

Och när vi sen gick och la oss hade inte huvudet träffat kudden innan hon sov igen och missade helt att grannen ovanför hade en sjudundrande fest. Men det gjorde inte Filip som inte kunde somna fören det blev helt tyst. Jag tyckte bara det var trevligt att höra att dom hade lite fest och att dom hade trevligt.

Lördagen började med att vi tittade på "Biggest loser" och sen gick ner till gymmet och körde ett lättare pass (för min del då). Sen åkte Anneli och Filip iväg för att hälsa på sin Pappa i Växjö och jag passade på att leka med Emil. Först så klippte jag han så han såg ut som folk igen sen åkte vi upp till Rollspelstöntarna och spelade lite brädspel.

Söndagen så var det samma start utan träningen. Istället så hälsade vi på Mamma en liten stund sen var det dags att tvätta och laga mat. Recept kommer senare.

Efter att vi hade tvättat och lagat mat så satte vi oss i soffan och drack te och hade en myskväll.

//
Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0