Fullt upp!

Jag vet att jag har varit dålig på att skriva här på bloggen men jag har haft fullt upp.

I lördags så hade jag ställt klockan på halv 8 för att komma upp ifall jag kom med på en utbildning med hemvärnet. Men 08:10 så hade ingen ringt så jag satte mig framför tv:n och slappade. Då ringde en från hemvärnet och sa att om jag kunde komma så gick det bra.
Så det var bara att hoppa i kläderna och köra i full fart till Hässleholm.

Utbildningen varade hela helgen så det var inte mycket jag umgick med Anneli tyvärr. Jag var helt slut på kvällarna när jag kom hem så då blev det bara lite tv innan det var dags att lägga sig. Men jag klarade utbildningen iallafall.

Igår så var jag och Anneli på Spinn/core och det var inte lite östrogen i spinning salen. Jag var nämnligen den ända killen där inne. Det var alltså 20 tjejer och 1 kille. I vanliga fall brukar det vara 5 killar iallafall. Men men det funkade det med.

På coren så var det super jobbig pga att jag har ont i knäna efter helgen med alla övningar vi gjorde i hemvärnet. Plus att jag knappt kan ligga på mage utan att må illa. Men det hoppas jga skall bli bättre.




Idag fyller min kompis Fredrik Persson 24år, Grattis!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0