En dag i Kållered

Igår så var jag i Kållered på kontoret vi har där. Kul att sitta i möten hela dagen. Men det är skönt med lite variation.

Jag rörde mig inte alls igå för vi skulle åka redan kl 6:20 från osby och jag orkar inte gå upp tidigare för att ut och gå. Men anneli var duktig så det räkte. Hon tränade 1timme och 35minuter. Vi hade besök av Jonna som är Annelis barndomsvän. Hon hade sin råtta med sig, Foxy.

När jag kom hem så gjorde jag en kyklingwok med pasta till. Om man använder FISH SOUCE så måste man hålla för näsan för det luktar inte gott. Men det blir gott när man får i resten av ingredienserna. Jag kan skriva ner receptet senare.

Nu håller jag på med att äta frukost och skall snart cykla till jobbet. Vi hörs!!

//
Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0