Citron

Sitter här nu och känner mig lite tröt. Känner att det nog är bäst att ta det lungt veckan ut iallafall. Tur att man hade mycket att göra på kvällarna denna veckan annars hade man känt att man inte gjort något. Äter lite Bafucin och den nya halstabletten Zyx så att jag skall bli av med mitt halsont. Äter även Extra Starka. Allt har Citronsmak.

Igår så frågade chefen om jag kunde vara med på en mässa nästa vecka och det var inget problem. Och idag så ringde en kollega och undrade om vi kunde byta dag. Så nästa torsdag så skall jag ner till lund och träffa lite kunder.


//
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Anneli

Är det därför du är så sur haha ;-D

2009-11-04 @ 15:31:37
URL: http://halsofreaket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0